33.03
Socjologia
Scholar
Człowiek korporacji
Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Wydawnictwo:
Scholar
Oprawa: Miękka
33,03 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem bardziej pracownikiem niż człowiekiem. Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a przynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja instytucja. Autorka pokazuje, że współcześnie jest on strukturalnym elementem relacji pracownik instytucja, a nie jedynie kwestią organizacji przedsiębiorstwa, wynikową lokalnych uwarunkowań czy charakteru narodowego bądź świadectwem indywidualnych problemów pracownika.
Szczegóły
Tytuł
Człowiek korporacji
Podtytuł
Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
316
Format
14.5x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373833876
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373833876
Data premiery
2010-02-04
Dodałeś produkt do koszyka
Człowiek korporacji
33,03 zł
Recenzje