39.9
Geografia i turystyka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Człowiek w turystyce Role potrzeby zachowania
Warsztaty z geografii turyzmu. T. 7
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Przedstawione w publikacji prace zostały pogrupowane w trzy bloki tematyczne. Pierwszy blok odnosi się do zagadnień teoretyczno-metodologicznych, między innymi podnoszących kwestię indywidualnej przestrzeni turystycznej człowieka, inhibitorów jego aktywności turystycznej, oceny zastosowania w badaniach uznanych koncepcji teoretycznych (np. społecznych i prognostycznych) czy próby kreowania nauki o turystyce. Drugi blok dotyczy rozważań nad rolą człowieka w turystyce, która została określona poprzez zarysowanie sylwetki turysty w parku narodowym, a także zdefiniowanie działań wychowawczych i popularyzatorskich w organizacjach turystycznych oraz prognostycznych (scenariusze rozwoju). W trzecim bloku autorzy zajmują się tematyką zachowań i potrzeb człowieka w turystyce. Zostały one pokazane na przykładach: strefy nadmorskiej wybrzeża Bałtyku, uczniów szkół z obszaru aglomeracji poznańskiej, łódzkich hosteli, sieciowych produktów turystycznych na obszarze euroregionów Glacensis i Pradziad oraz złotego pociągu w okolicy Wałbrzycha.
Szczegóły
Tytuł
Człowiek w turystyce Role potrzeby zachowania
Podtytuł
Warsztaty z geografii turyzmu. T. 7
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
286
Format
23.0x18.1
Języki
polski
ISBN
9788380882935
Redakcja
Wiluś Robert
Redakcja
Wojciechowska Jolanta
Rodzaj
Książka
EAN
9788380882935
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Człowiek w turystyce Role potrzeby zachowania
39,90 zł
Recenzje