loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
178.5 Książki Kogan Page

Data-Driven Customer Experience Transformation
Optimize Your Omnichannel Approach

Mohamed Zaki

Wydawnictwo: Kogan Page
Oprawa: Miękka
178,50 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

We are living in an experience-driven economy, where the customer's experience is paramount and even beloved brands risk losing market share due to a single negative customer experience.In our technology-led, omnichannel environment, one of the biggest risks for brands is a lack of consistency in their customer experience across digital, physical and social channels. Data-driven Customer Experience Transformation provides insights and frameworks for creating delightful customer experiences across all three channels, by leveraging data and the latest technologies. Using cutting-edge research from the Cambridge Service Alliance, at the University of Cambridge, this book explores the importance of omnichannel customer-centricity across all sectors and takes you on a journey from setting your strategy, through designing and managing your customer experiences in real-time. It explores how AI can be used to identify opportunities and predict engagement, as well as how to use data to understand customer loyalty, forge stronger customer relationships and drive growth.By combining academic rigour with real-world examples from leading companies such as Microsoft, KFC and Emirates Airline, this book is the ultimate guide to designing and implementing an exceptional data-driven customer experience across all channels, whether you work in B2B, B2C or public services.

Kraj produkcji: GB

Szczegóły

Tytuł
Data-Driven Customer Experience Transformation
Podtytuł
Optimize Your Omnichannel Approach
Autor
Mohamed Zaki
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
322
Format
15.0x23.0cm
Języki
angielski
ISBN
9781398617391
Rodzaj
Książka
EAN
9781398617391
Kraj produkcji
GB
Producent
John Wiley & Sons Limited
New Era House, 8 Oldlands Way
PO22 9NQ Bognor Regis, West Sussex
GB

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
178,50 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Data-Driven Customer Experience Transformation - Mohamed Zaki
Data-Driven Customer Experience Transformation
Mohamed Zaki
178,50 zł
Przejdź do koszyka
178,50 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO