loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
34.9 Książki MT Biznes

Decydujące pytanie
Jak osiągnąć dobre zyski i prawdziwy wzrost

Fred Reichheld<br />

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka
34,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Jedno proste pytanie może zadecydować o przyszłości twojej firmy. Czy znasz na nie odpowiedźDyrektorzy generalni firm regularnie ogłaszają ambitne cele zakładające wzrost, a potem nie udaje im się ich osiągnąć. Powód Zbyt wiele firm uzależnia się od złych zysków. Tacy korporacyjni pakerzy zachłannie zgarniają krótkoterminowe zyski, ale na końcu zostają z wypalonymi pracownikami i wyobcowanymi klientami. Same spowalniają swój rozwój, tworząc legiony destruktorów klientów, którzy psują firmie reputację i przy pierwszej sposobności przechodzą do konkurencji.Ekspert w zakresie lojalności Fred Reichheld pokazuje nam, jak odwrócić to równanie, jak z klientów uczynić orędowników, dzięki którym pojawią się prawdziwe zyski i towarzyszący im trwały wzrost. Kluczem jest proste pytanie Czy polecisz nas swojemu przyjacielowi Pozwala ono odróżnić orędowników od destruktorów i dostarcza jasnej miary osiągnięć organizacji w zakresie jej wizerunku w oczach klientów. Ta dość prosta pojęciowo miara Wskaźnik Orędownictwa Netto (Net Promotor Score NPS) wyjaśnia związek między jakością relacji firmy z klientami i jej szansami na wzrost i umożliwia radykalną zmianę w zarządzaniu tymi relacjami. Autor książki Decydujące pytanie prowadzi nas w niej przez różne zagadnienia: - Jak odróżnić dobre zyski od złych- Jak zmierzyć NPS i odnieść ten wynik do najwyższych światowych standardów- Jak skwantyfikować wartość ekonomiczną opinii wyrażanych przez klientów- Jak przenieść na wszystkich pracowników odpowiedzialność za właściwe traktowanie klientów- Jak zidentyfikować kluczowych klientów i ustanowić priorytety w inwestycjach strategicznych- Jak sprawić, by klienci byli nie tylko po prostu zadowoleni, ale również lojalni- Jak stworzyć rzesze entuzjastycznych klientów-orędowników, stymulujących innowacje i wzrostPraktyczna i porywająca książka Decydujące pytanie pomoże ci rozwiązać dylematy związane ze wzrostem twojej organizacji.Fred Reichheld, Emerytowany Dyrektor i Stypendysta w Bain & Company jest autorem bestsellerów The Loyalty Effect (1996) i Loyalty Rules (2001); obie książki zostały wydane przez HBS Press.Nareszcie mamy książkę pokazującą związek między właściwie kształtowanymi relacjami i wzrostem, któremu towarzyszą zyski. Rzucając jasne światło na odróżnienie dobrych zysków od złych, książka Freda Reichhleda Decydujące pytanie odmieni sposób, w jaki mierzymy nasz sukces.- Stephen R. Covey, autor książki The 7 habits of highly Effective People and the 8th habit: from Effectiveness to GreatnessFred Reichheld jak nikt inny może pomóc organizacjom w zrozumieniu znaczenia lojalności klientów dla osiągania pożądanych rezultatów. Wszystkie firmy powinny zadawać swoim klientom pytanie, które Fred nazywa decydującym.- Ken Chenault, Prezes i Dyrektor Generalny American ExpressFred Reichheld jest ojcem chrzestnym lojalności klientów. Jego nowa książka Decydujące pytanie jest nowatorskim zbiorem innowacyjnych i praktycznych pomysłów. Gorąco ją polecam.- John Donahoe, Prezes eBay MarketplaceKsiążka Decydujące pytanie daje nam wspaniałe narzędzie do wylansowania zachowań opartych na złotej regule i osiągnięcia zysków, które mogą być powodem do dumy dla naszej firmy. Chylę czoło przed śmiałą argumentacją Reichhelda, przed jasnością jego tekstów i pomysłami, które każdy menedżer może natychmiast wykorzystać i sprawdzić, jak działają w praktyce.- Lynn S. Paine, Profesor Zarządzania w Harvard Business School (John G. McLean Professor of Business Administration), autorka książki Value Shift: Why Companies Must merge Social and Financial Imperatives to Achieve Superior PerformanceDecydujące pytanie odkrywa przed nami niezwykle prosty, ale nieprawdopodobnie cenny przepis na wzrost, któremu towarzyszą zyski. Każde przedsiębiorstwo powinno zmierzyć się tą miarą i wykorzystać mądrość tej książki, by przejść ten test z pozytywnym wynikiem.- Johne J. Brennan,

Szczegóły

Tytuł
Decydujące pytanie
Podtytuł
Jak osiągnąć dobre zyski i prawdziwy wzrost
Autor
Fred Reichheld<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
176
Format
15.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788361732112
Tłumacze
Doroba Anita
Rodzaj
Książka
EAN
9788361732112
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
665 055 813
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
34,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Decydujące pytanie - Fred Reichheld<br />
Decydujące pytanie
Fred Reichheld<br />
34,90 zł
Przejdź do koszyka
34,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO