48.9
Książki
Novae Res
Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Wydawnictwo:
Novae Res
Oprawa: Twarda
Opis
W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do przejęcia kontroli nad informacją o produkcie i jego oferencie, firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację. Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy, która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie, a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania.W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji, wpływające na decyzje zakupowe konsumentów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie. Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów, jak i tych, na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.
Szczegóły
Rok wydania
2011
Oprawa
Twarda
Ilość stron
312
Format
14.5x21.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377221488
Rodzaj
Książka
EAN
9788377221488
Data premiery
2011-07-15
Kraj produkcji
PL
Producent
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
Dodałeś produkt do koszyka

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
48,90 zł
Recenzje