63.8
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Dekada polskiego e-commerce
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
63,80 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce. Obecnie w Polsce działa około 150 tys. sklepów e-handlu. Jest też ciekawą propozycją dla szerokiego rynku, tzn. osób, które są zainteresowane szeroko rozumianą domeną handlu i marketingu. Nie ulega wątpliwości, że rozwój e-handlu w Polsce to historia niezwykłego sukcesu. Wykorzystując wszechobecność internetu i możliwości technologii mobilnych, firmy są w stanie dotrzeć do wielkiej liczby klientów i oferować innowacyjne produkty oraz usługi. Kupujący zyskują ułatwienia życiowe i przyjemności niemal od ręki. Przy stałym wsparciu firm partnerskich, a także organizacji takich jak Izba Gospodarki Elektronicznej nie ma wątpliwości, że e-commerce będzie nadal odgrywał znaczącą rolę we wzroście polskiej gospodarki w nadchodzących latach. Eksperci w książce: Dorota Bachman Szymon Bujalski Witold Chomiczewski Jakub Gierszyński Marta Kasztelan Jacek Kinecki Marta Mikliszańska Zbigniew Nowicki Łukasz Piech Patrycja Sass-Staniszewska Justyna Skorupska Marta Szymborska Łukasz Szymula Wojciech Tomaszewski Grzegorz Wójcik Marek Zagórski Rozmowy spisał Paweł Oksanowicz Współwydawca: Izba Gospodarki Elektronicznej Ta książka pokazuje dużą część historii e-commerce w naszym kraju. Przedstawia dzień dzisiejszy i kieruje nasz wzrok ku przyszłości. Nie ma obaw, nie chcemy przyspieszać czasu, bo wiemy, jak cenną wartość stanowi. Ale też wiedząc, że wokoło wszystko szybko się zmienia, w przyszłości możemy znaleźć się równie prędko. Patrycja Sass-Staniszewska prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, pomysłodawca książki
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301233198
Rodzaj
Książka
EAN
9788301233198
Dodałeś produkt do koszyka
Dekada polskiego e-commerce
63,80 zł
Recenzje