27
Literatura obcojęzyczna
Atut Oficyna Wydawnicza
Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht
Wydawnictwo:
Atut Oficyna Wydawnicza
Oprawa: Twarda
27,00 zł
Cena rekomendowana: 39,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście multimodalność dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept kontrastywność obejmuje cechy wspólne i różne w kształtowaniu tekstów i rodzajów tekstów w globalnej komunikacji. Na podstawie tych założeń badawczych w książce zostały omówione dwa duże zakresy multimodalne tekstu: design tekstu oraz relacja języka i obrazu w tekście medialnym, a następnie zanalizowane na przykładzie niemieckich i polskich tekstów prasowych (okładka czasopisma, artykuł prasowy, infografika i reklama prasowa) za pomocą utworzonego modelu analizy tekstów językowo-obrazowych.
Szczegóły
Tytuł
Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht
Autor
Roman Opiłowski
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda
Ilość stron
336
Format
17.0x24.5cm
Języki
niemiecki
ISBN
9788379771080
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379771080
Dodałeś produkt do koszyka
Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht
27,00 zł
Recenzje