27
Literatura obcojęzyczna
Atut
Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht
Wydawnictwo:
Atut
Oprawa: Twarda
27,00 zł
Cena rekomendowana: 39,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście multimodalność dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept kontrastywność obejmuje cechy wspólne i różne w kształtowaniu tekstów i rodzajów tekstów w globalnej komunikacji. Na podstawie tych założeń badawczych w książce zostały omówione dwa duże zakresy multimodalne tekstu: design tekstu oraz relacja języka i obrazu w tekście medialnym, a następnie zanalizowane na przykładzie niemieckich i polskich tekstów prasowych (okładka czasopisma, artykuł prasowy, infografika i reklama prasowa) za pomocą utworzonego modelu analizy tekstów językowo-obrazowych.
Szczegóły
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda
Ilość stron
336
Format
17.0x24.5cm
Języki
niemiecki
ISBN
9788379771080
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379771080
Data premiery
2015-07-31
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza ATUT Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Dodałeś produkt do koszyka

Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht
27,00 zł
Recenzje