31.11
Książki
Libron
Design informacji i jej algorytmy
Wydawnictwo:
Libron
Oprawa: Miękka
31,11 zł
Cena rekomendowana: 40,01 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
?Wiele się ostatnio mówi i pisze, zwłaszcza w kontekście digitalizacji (czymkolwiek by to miało być), o informacji, jej przekazywaniu, organizowaniu, zbieraniu danych, stojących za tym algorytmach; mówi o tyle nieroztropnie, o ile beztrosko, nie analizując i nie definiując samego terminu ?informacja?, a nierzadko nie zdając sobie sprawy z tego, czym to jest, zapominając ponadto o znaczeniu, a przede wszystkim o różnicy między znaczeniem a informacją oraz o procesach za tym stojących. Prawie w ogóle natomiast nie ma mowy o komunikacji, czyli o tym, do czego zarówno informacja, jak i znaczenie służą, czyli o mechanizmie, którego są one elementem. Zamęt ten nie pozwala potem na rozsądne dyskusje i pozostajemy zwykle na poziomie potoczności i jej wyznaczników. W niniejszym tekście podejmę próbę rozsupłania tych zależności i zaprezentowania technologii umożliwiającej operacjonalizację tych pojęć i mechanizmów w ramach nauki o komunikacji na przykładach z aktualnej codzienności komunikacyjnej?.Fragment Wstępu
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
160
Języki
polski
ISBN
9788366269132
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788366269132
Dodałeś produkt do koszyka
Design informacji i jej algorytmy
31,11 zł
Recenzje