54.86
Marketing i ekonomia
CeDeWu
Determinanty użyteczności raportów finansowych w kontekście grup użytkowników informacji finansowych
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
54,86 zł
Cena rekomendowana: 55,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka prezentuje problematykę użyteczności raportów finansowych w kontekście grup użytkowników informacji finansowej. Podjęto w niej próbę rozpoznania głównych czynników determinujących użyteczność informacji finansowych, prezentowanych w raportach finansowych z punktu widzenia zróżnicowanych potrzeb informacyjnych interesariuszy.
Wśród omówionych tematów:
• znaczenie informacji dla użytkowników raportów finansowych,
• identyfikacja interesariuszy informacji finansowych tworzonych w systemie rachunkowości i ich potrzeb informacyjnych,
• istota raportowania finansowego i rodzaje sprawozdań finansowych,
• cele, użyteczność i ograniczenia sprawozdań finansowych,
• cechy użytecznego sprawozdania finansowego w powiązaniu z nadrzędnymi zasadami rachunkowości,
• zakres informacyjny rocznego sprawozdania finansowego sporządzanego zgodnie z ustawą o rachunkowości i MSSF,
• ewolucja modelu raportowania finansowego i niefinansowego.
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, zarówno pracowników działów finansowo-księgowych, jak i studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim osób wykorzystujących w swojej pracy sprawozdania finansowe.
Wśród omówionych tematów:
• znaczenie informacji dla użytkowników raportów finansowych,
• identyfikacja interesariuszy informacji finansowych tworzonych w systemie rachunkowości i ich potrzeb informacyjnych,
• istota raportowania finansowego i rodzaje sprawozdań finansowych,
• cele, użyteczność i ograniczenia sprawozdań finansowych,
• cechy użytecznego sprawozdania finansowego w powiązaniu z nadrzędnymi zasadami rachunkowości,
• zakres informacyjny rocznego sprawozdania finansowego sporządzanego zgodnie z ustawą o rachunkowości i MSSF,
• ewolucja modelu raportowania finansowego i niefinansowego.
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, zarówno pracowników działów finansowo-księgowych, jak i studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim osób wykorzystujących w swojej pracy sprawozdania finansowe.
Szczegóły
Tytuł
Determinanty użyteczności raportów finansowych w kontekście grup użytkowników informacji finansowych
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
150
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381025331
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381025331
Dodałeś produkt do koszyka
Determinanty użyteczności raportów finansowych w kontekście grup użytkowników informacji finansowych
54,86 zł
Recenzje