29.4
Pedagogika
Harmonia
Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej
Wydawnictwo:
Harmonia
Oprawa: Kartonowa
Opis
Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania można ją pominąć w badaniu), pamięć i myślenie, percepcja wzrokowa i sprawność manualna, komunikowanie się, zachowanie dziecka podczas badania, rozwój fizyczny i stan zdrowia, rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej). Dzięki diagnozie nauczyciel może: określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej, określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym, opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej). Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z: charakterystyki narzędzia diagnozy, instrukcji dla badającego, kryteriów oceny, arkusza badania, kart pracy dla dziecka, pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania.
Szczegóły
Tytuł
Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2015
Oprawa
Kartonowa
Ilość stron
60
Format
21.5x30.0cm
Języki
polski
ISBN
9788371344176
Rodzaj
Książka
EAN
9788371344176
Kraj produkcji
PL
Producent
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej
29,40 zł
Recenzje