loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
106.19 Książki C. H. Beck

Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski

Wydawnictwo: C. H. Beck
Oprawa: Twarda

Opis

Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.

Szczegóły

Tytuł
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
428
Format
13.0x20.2cm
Języki
polski
ISBN
9788374834889
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788374834889
Data premiery
2007-03-07

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Roman Kozierkiewicz
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Roman Kozierkiewicz
106,19 zł
Przejdź do koszyka
106,19 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO