102.47
Książki
C. H. Beck
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Opis
Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.
Szczegóły
Tytuł
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Autor
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
428
Format
13.0x20.2cm
Języki
polski
ISBN
9788374834889
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788374834889
Data premiery
2007-03-07
Dodałeś produkt do koszyka
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
102,47 zł
Recenzje