37.1
Książki
Helion
Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Błyskotliwość to za mało!
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej
Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji
Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób -- sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.
Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.
Badanie rynku internetowego
Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo
Zasady projektowania stron www
Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G,
Wykorzystaj to jak najlepiej
Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji
Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób -- sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.
Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.
Badanie rynku internetowego
Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo
Zasady projektowania stron www
Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G,
Szczegóły
Tytuł
Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Podtytuł
Błyskotliwość to za mało!
Autor
Haig Matt
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
160
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324601127
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Działowski Maciej
Tytuł oryginału
How come you don't have an e-bisiness strategy?
Rodzaj
Książka
EAN
9788324601127
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
37,10 zł
Recenzje