33.6
Książki
GWP
Dlaczego przywiązujemy się do marki?
Wydawnictwo:
GWP
Oprawa: Twarda
Opis
Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku. Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
160
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
836008310X
Rodzaj
Książka
EAN
9788360083109
Data premiery
2007-01-13
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Dlaczego przywiązujemy się do marki?
33,60 zł
Recenzje