69.9
Książki
MT Biznes
Dobra strategia zła strategia
Czym się różnią i jakie to ma znaczenie
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Twarda z obwolutą
Opis
Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.Dobra strategia zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:- wysłanie człowieka na Księżyc,- prowadzenie wojny,- wypuszczenie na rynek nowego produktu,- reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową,- otwarcie szkoły społecznej,- zainicjowanie programu rządowego.Bez względu na skalę przedsięwzięcia, dobrze opracowana strategia jest podstawą sukcesuOPINIEKażda dyscyplina ma swoich mistrzów. W zarządzaniu strategicznym takim guru od lat jest R. Rumelt. A Dobra strategia zła strategia jest świetną menedżerską książką, która w przystępny sposób, wykorzystując świetnie dobrane przykłady, pokazuje, czym jest strategia, dlaczego każda firma powinna ją zbudować i jak to zrobić.prof. Krzysztof Oblój University of Warsaw & Kozminski UniversityBogato zilustrowana przykładami i przekonująca argumentami () książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie. Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton School, University of Pennsylvania, autor książki The Leadership MomentWspaniała książka () krok milowy zarówno pod względem teorii, jak i praktyki strategii () Żywe przykłady zaczerpnięte ze współczesnego świata biznesu i historii jasno pokazują, w jaki sposób rozpoznać to, co dobre, a odrzucić to, co złe, i sprawić, by dobra strategia stała się siłą życiową twojej organizacji.John Stopford, prezes TLP International i emerytowany profesor London Business Schoo
Szczegóły
Tytuł
Dobra strategia zła strategia
Podtytuł
Czym się różnią i jakie to ma znaczenie
Autor
Rumelt Richard
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
352
Format
17.3x24.5
Języki
polski
ISBN
9788377461785
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kowalczyk Marcin
Tytuł oryginału
Good Strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters
Rodzaj
Książka
EAN
9788377461785
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Dobra strategia zła strategia
69,90 zł
Recenzje