loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
69.9 Książki MT Biznes

Dobra strategia zła strategia
Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Rumelt Richard

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Twarda z obwolutą
69,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.Dobra strategia zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:- wysłanie człowieka na Księżyc,- prowadzenie wojny,- wypuszczenie na rynek nowego produktu,- reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową,- otwarcie szkoły społecznej,- zainicjowanie programu rządowego.Bez względu na skalę przedsięwzięcia, dobrze opracowana strategia jest podstawą sukcesuOPINIEKażda dyscyplina ma swoich mistrzów. W zarządzaniu strategicznym takim guru od lat jest R. Rumelt. A Dobra strategia zła strategia jest świetną menedżerską książką, która w przystępny sposób, wykorzystując świetnie dobrane przykłady, pokazuje, czym jest strategia, dlaczego każda firma powinna ją zbudować i jak to zrobić.prof. Krzysztof Oblój University of Warsaw & Kozminski UniversityBogato zilustrowana przykładami i przekonująca argumentami () książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie. Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton School, University of Pennsylvania, autor książki The Leadership MomentWspaniała książka () krok milowy zarówno pod względem teorii, jak i praktyki strategii () Żywe przykłady zaczerpnięte ze współczesnego świata biznesu i historii jasno pokazują, w jaki sposób rozpoznać to, co dobre, a odrzucić to, co złe, i sprawić, by dobra strategia stała się siłą życiową twojej organizacji.John Stopford, prezes TLP International i emerytowany profesor London Business Schoo

Szczegóły

Tytuł
Dobra strategia zła strategia
Podtytuł
Czym się różnią i jakie to ma znaczenie
Autor
Rumelt Richard
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
352
Format
17.3x24.5
Języki
polski
ISBN
9788377461785
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kowalczyk Marcin
Tytuł oryginału
Good Strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters
Rodzaj
Książka
EAN
9788377461785
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
665 055 813
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
69,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Dobra strategia zła strategia - Rumelt Richard
Dobra strategia zła strategia
Rumelt Richard
69,90 zł
Przejdź do koszyka
69,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO