20.28
Marketing i ekonomia
Novae Res
Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
Wydawnictwo:
Novae Res
Oprawa: Miękka
20,28 zł
Cena rekomendowana: 29,99 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: jutro (czwartek 14.08.2025)
Opis
Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!
Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!
W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.
Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.
Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!
W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.
Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
80
Format
19.5 x 12.1 cm
ISBN
9788383738291
Kraj produkcji
PL
Rodzaj
Książka
EAN
9788383738291
Data premiery
2025-06-04
Kraj produkcji
PL
Producent
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
Dodałeś produkt do koszyka

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
20,28 zł
Recenzje