19.29
Rozwój osobisty
Charaktery
Droga na Szczyt
Sekret szczęśliwej firmy
Wydawnictwo:
Charaktery
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
19,29 zł
Cena rekomendowana: 49,95 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób:
-Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także lojalny wobec firmy i czerpiący radość z tego co robi
-Jak traktować klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i entuzjastycznie polecający ją innym
-Jak stworzyć firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmie
Droga kariery Chipa Conley'a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu.
Autor Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: "Emocje w równaniach".
W książce "Droga na Szczyt" Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre -druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych - przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną po 2011 roku. "Droga na Szczyt" daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez Autora. Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity.
Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny - a przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą. Autor przytacza w książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu.
Podstawowa - sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy
- to bardziej zadowoleni klienci
- to lepsze efekty finansowe.
Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania.
Rekomendacje:
"Jedna z najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę biznesu. Polecam!"
George Zimmer, dyrektor i prezes Men's Wearhouse, Inc.
"Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie szczytową wydajność."
John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods Market
"Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza - i to z powodzeniem."
Stephen R. Covey, autor książek: "Siedem nawyków skutecznego działania" oraz "Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu".
"Gdybym przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie: 'szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem' Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić lepiej, dużo lepiej".
Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza
-Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także lojalny wobec firmy i czerpiący radość z tego co robi
-Jak traktować klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i entuzjastycznie polecający ją innym
-Jak stworzyć firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmie
Droga kariery Chipa Conley'a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu.
Autor Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: "Emocje w równaniach".
W książce "Droga na Szczyt" Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre -druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych - przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną po 2011 roku. "Droga na Szczyt" daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez Autora. Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity.
Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny - a przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą. Autor przytacza w książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu.
Podstawowa - sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy
- to bardziej zadowoleni klienci
- to lepsze efekty finansowe.
Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania.
Rekomendacje:
"Jedna z najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę biznesu. Polecam!"
George Zimmer, dyrektor i prezes Men's Wearhouse, Inc.
"Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie szczytową wydajność."
John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods Market
"Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza - i to z powodzeniem."
Stephen R. Covey, autor książek: "Siedem nawyków skutecznego działania" oraz "Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu".
"Gdybym przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie: 'szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem' Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić lepiej, dużo lepiej".
Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
336
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788364721113
Liczba tomów
1
Tytuł oryginału
Peak
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788364721113
Dodałeś produkt do koszyka
Droga na Szczyt
19,29 zł
Recenzje