64.9
Książki
MT Biznes
Droga Toyoty Fieldbook
Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY!W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce Droga Toyoty Fieldbook wraz z wieloletnim pracownikiem koncernu Davidem Meierem pokazuje, jak z sukcesem wcielać w życie zasady Drogi Toyoty.Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.Książka zawiera narzędzia diagnostyczne, arkusze robocze i ćwiczenia w dużej części stworzone na podstawie narzędzi stosowanych w Toyocie dzięki czemu każdy może opracować własny arsenał, dostosowany do specyfiki swojej firmy. Co jednak najistotniejsze, pozwala zrozumieć sposób myślenia kryjący się za wszystkimi tymi narzędziami i podejściami, dzięki czemu każdy może wykorzystać model 4P Toyoty i zintegrować go trwale z filozofią własnej organizacji.Model 4P Toyoty składa się z następujących czterech elementów:FILOZOFIA (ang. philosophy) firma to narzędzie służące do tworzenia wartości dodanej dla klientów, społeczeństwa, społeczności lokalnej i partnerów.PROCES (ang. process) liderzy przestrzegający właściwych procesów uzyskują pożądane rezultaty, w tym długofalową redukcję kosztów i poprawę jakości.PRACOWNICY I PARTNERZY (ang. people/partners) wartość organizacji zwiększa się poprzez stawianie wyzwań pracownikom i partnerom firmy. Dzięki temu zyskują oni możliwość rozwoju umiejętności i zwiększania pewności siebie.ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (ang. problem solving) nieustanne rozwiązywanie zasadniczych problemów to siła napędowa procesu uczenia się organizacji.JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej oraz współtwórcą programu japońskiego zarządzania technologią na University of Michigan. Jego teksty ukazywały się m.in. w Harvard Business Review i Sloan Management Review.DAVID MEIER jest prezesem Lean Associates, dziesięć lat pracował jako lider grupy w Toyota Motor Manufacturing. Obecnie pomaga organizacjom reprezentującym różnorodne branże poznawać Drogę Toyoty.
Szczegóły
Tytuł
Droga Toyoty Fieldbook
Podtytuł
Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty
Autor
Liker Jeffrey K.
, Meier David P.
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
584
Format
18.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788362195374
Tłumacze
Kowalczyk Marcin
Rodzaj
Książka
EAN
9788362195374
Data premiery
2011-10-29
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Droga Toyoty Fieldbook
64,90 zł
Recenzje