69
Książki
MT Biznes
Droga Toyoty
14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Opis
We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe zyski niż inni producenci samochodów. A liderzy gospodarczy z całego świata nie szczędzą pochwał.
Profesor Jeffrey Liker pracując przez dwadzieścia lat nad tą książka miała pełną swobodę dostępu do szefów firmy, jej pracowników, fabryk w Japonii i Stanach Zjednoczonych.
W Drodze Toyoty ujawnia 14 fundamentalnych zasad zarządzania, na których wspiera się słynny na całym świecie system "szczupłej produkcji" Toyoty. Czytelnik dowie się, jak firma tworzy idealne środowisko wdrażania technik i narzędzi szczupłej produkcji poprzez:
* tworzenie atmosfery ciągłej poprawy i uczenia się,
* zaspokajanie potrzeb klienta (a zarazem eliminowanie marnotrawstwa),
* osiąganie wysokiej jakości bez poprawek,
* wychowywanie własnych liderów, zamiast pozyskiwać ich spoza firmy,
* kształcenie wszystkich pracowników w umiejętności rozwiązywania problemów,
* rozwijanie firmy wraz z jej dostawcami i partnerami - z korzyścią dla wszystkich stron.
System Toyoty zainicjował globalną rewolucję w branżach produkcyjnych i usługowych. Droga Toyoty wyjaśnia ewolucję systemu produkcji firmy jako nowego paradygmatu doskonałości wytwarzania. Opisuje firmy z branż tak różnorodnych jak opieka zdrowotna, przemysł ciężki, produkcja farmaceutyków i budownictwo, które stosując metody Toyoty, osiągają spektakularną poprawę wyników.
Książka objaśnia, w jaki sposób można stworzyć kulturę jakości w stylu Toyoty. Jak poprawić tempo procesów w firmie, podnieść jakość produktu i usługi oraz obniżyć koszty - bez względu na to, w jakiej branży działa. Droga Toyoty jest inspirującym przewodnikiem dla wszystkich, którzy chcą naśladować niezwykły sukces tej firmy.
Profesor Jeffrey Liker pracując przez dwadzieścia lat nad tą książka miała pełną swobodę dostępu do szefów firmy, jej pracowników, fabryk w Japonii i Stanach Zjednoczonych.
W Drodze Toyoty ujawnia 14 fundamentalnych zasad zarządzania, na których wspiera się słynny na całym świecie system "szczupłej produkcji" Toyoty. Czytelnik dowie się, jak firma tworzy idealne środowisko wdrażania technik i narzędzi szczupłej produkcji poprzez:
* tworzenie atmosfery ciągłej poprawy i uczenia się,
* zaspokajanie potrzeb klienta (a zarazem eliminowanie marnotrawstwa),
* osiąganie wysokiej jakości bez poprawek,
* wychowywanie własnych liderów, zamiast pozyskiwać ich spoza firmy,
* kształcenie wszystkich pracowników w umiejętności rozwiązywania problemów,
* rozwijanie firmy wraz z jej dostawcami i partnerami - z korzyścią dla wszystkich stron.
System Toyoty zainicjował globalną rewolucję w branżach produkcyjnych i usługowych. Droga Toyoty wyjaśnia ewolucję systemu produkcji firmy jako nowego paradygmatu doskonałości wytwarzania. Opisuje firmy z branż tak różnorodnych jak opieka zdrowotna, przemysł ciężki, produkcja farmaceutyków i budownictwo, które stosując metody Toyoty, osiągają spektakularną poprawę wyników.
Książka objaśnia, w jaki sposób można stworzyć kulturę jakości w stylu Toyoty. Jak poprawić tempo procesów w firmie, podnieść jakość produktu i usługi oraz obniżyć koszty - bez względu na to, w jakiej branży działa. Droga Toyoty jest inspirującym przewodnikiem dla wszystkich, którzy chcą naśladować niezwykły sukces tej firmy.
Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Droga Toyoty
Podtytuł
14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Autor
Liker Jeffrey K.
Wydawnictwo
Rok wydania
2005
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
480
Format
15.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
8388970313
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Łuczkiewicz Grzegorz
Tytuł oryginału
THE TOYOTA WAY 14 MANAGEMENT PRINCIPLES FROM THE WORLD'S GREATEST MANUFACTURER
Rodzaj
Książka
EAN
9798388970312
Data premiery
2005-11-15
Dodałeś produkt do koszyka

Droga Toyoty
69,00 zł
Recenzje