32.13
Książki
Uniwersytet Śląski
32,13 zł
Cena regularna: 41,40 zł
(-22%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 26,70 zł
(+20%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Autorka przyjmuje, że dyskurs telewizyjny należy do kultury, więc jest znakowy, transmisyjny, przechowujący zwyczaje wspólnoty dyskursywnej. W książce zreferowano stan badań nad telewizją w polskich badaniach filologicznych, a następnie nad dyskursem telewizyjnym. Autorka przedstawia w niej własną propozycję parametryzacji dyskursu telewizyjnego i zarysowania jego obszaru badawczego. Część książki stanowią rozważania wokół tekstu multimodalnego. Przedstawiono wyniki badań nad mediotekstem, polilogiem, logowizualnością, aktorami dyskursu: nadawcą i widownią. W książce znajduje się także refleksja nad znaczeniem koloru w wyznaczonych pasmach telewizyjnego dyskursu.
Szczegóły
Tytuł
Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Ilość stron
190
ISBN
9788322635445
EAN
9788322635445
Dodałeś produkt do koszyka
Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów
32,13 zł
Recenzje