56.47
Książki
PWE
Działania marketingowe organizacji
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
56,47 zł
Cena rekomendowana: 59,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni ? marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.
Szczegóły
Tytuł
Działania marketingowe organizacji
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
304
Języki
polski
Redakcja
Błoński Krzysztof
Redakcja
Smalec Agnieszka
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823950
Dodałeś produkt do koszyka
Działania marketingowe organizacji
56,47 zł
Recenzje