34
Książki
Atut
Dziecko w sytuacjach uczenia się
Konteksty i przestrzenie edukacyjne
Wydawnictwo:
Atut
Oprawa: Miękka
Opis
Redaktorzy książki założyli trzy rzeczy: po pierwsze, uczenie się jest procesem o wielowymiarowej strukturze (ma wymiar kognitywny, emocjonalny i społeczny). Po drugie, uczenie odbywa się w różnych środowiskach instytucjonalnych i pozainstytucjonalnych, przy czym zwłaszcza przedszkole i szkoła wskazane są jako miejsca konstruowania wiedzy (a nie tylko jej przyswajania) i miejsca uczenia się, w których osoba ucząca się pełni aktywną rolę. W końcu po trzecie, na uczenie ma wpływ kontekst sytuacji, w której znajdują się uczący się (czynniki kontekstualne to m.in. polityka oświatowa, habitus nauczyciela oraz rodziny, praktyka edukacyjna, struktura organizacyjna szkolnictwa, środowisko szkolne, klimat grup rówieśniczych oraz warunki materialne). Teksty w książce łączy próba odpowiedzi nie tylko na pytanie, jakie są sytuacje / przestrzenie funkcjonowania dziecka, lecz także jak je organizować i wykorzystywać, by sprzyjały wielowymiarowemu uczeniu się.
Szczegóły
Tytuł
Dziecko w sytuacjach uczenia się
Podtytuł
Konteksty i przestrzenie edukacyjne
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788379770687
Rodzaj
Książka
EAN
9788379770687
Data premiery
2016-01-05
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza ATUT Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Dodałeś produkt do koszyka

Dziecko w sytuacjach uczenia się
34,00 zł
Recenzje