30
Pedagogika
Impuls
Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej
Vademecum nauczycieli i rodziców
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Twarda
Opis
Celem opracowania jest przybliżenie nauczycielom problematyki zaburzeń rozwoju i zachowania, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, aby potrafili pomóc dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, obecnym w ich klasie szkolnej, oraz aby umieli postępować z dzieckiem stosownie do jego możliwości i ograniczeń, a także wiedzieli, gdzie szukać specjalistycznej pomocy. Książka ma jednocześnie charakter podręcznika i poradnika ze wskazówkami i zaleceniami do pracy terapeutycznej dla osób niezajmujących się terapią zaburzeń rozwojowych w sposób profesjonalny, a mających z nimi kontakt na co dzień z powodu wykonywanego zawodu. Publikacja jest adresowana do nauczycieli kształcenia zintegrowanego oraz integracyjnego, a także do pedagogów i rodziców. Fragment recenzji prof. zw. dr hab. Marty BogdanowiczWśród zaburzeń Autorka opisuje: dysleksję, problemy arytmetyczne, depresję dziecięcą, fobię szkolną, jąkanie, moczenie nocne, zespół stresu pourazowego, padaczkę dziecięcą, zmiany w lateralizacji, dziecko z cukrzycą, alergie i astmę w kontekście edukacji dziecięcej, zaburzenia uwagi u dzieci oraz agresję i zaburzenia zachowania.
Szczegóły
Tytuł
Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej
Podtytuł
Vademecum nauczycieli i rodziców
Autor
Urszula Oszawa
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
142
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373087668
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373087668
Dodałeś produkt do koszyka
Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej
30,00 zł
Recenzje