30
Pedagogika
Impuls
Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej
Vademecum nauczycieli i rodziców
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Twarda
Opis
Celem opracowania jest przybliżenie nauczycielom problematyki zaburzeń rozwoju i zachowania, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, aby potrafili pomóc dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, obecnym w ich klasie szkolnej, oraz aby umieli postępować z dzieckiem stosownie do jego możliwości i ograniczeń, a także wiedzieli, gdzie szukać specjalistycznej pomocy. Książka ma jednocześnie charakter podręcznika i poradnika ze wskazówkami i zaleceniami do pracy terapeutycznej dla osób niezajmujących się terapią zaburzeń rozwojowych w sposób profesjonalny, a mających z nimi kontakt na co dzień z powodu wykonywanego zawodu. Publikacja jest adresowana do nauczycieli kształcenia zintegrowanego oraz integracyjnego, a także do pedagogów i rodziców. Fragment recenzji prof. zw. dr hab. Marty BogdanowiczWśród zaburzeń Autorka opisuje: dysleksję, problemy arytmetyczne, depresję dziecięcą, fobię szkolną, jąkanie, moczenie nocne, zespół stresu pourazowego, padaczkę dziecięcą, zmiany w lateralizacji, dziecko z cukrzycą, alergie i astmę w kontekście edukacji dziecięcej, zaburzenia uwagi u dzieci oraz agresję i zaburzenia zachowania.
Szczegóły
Tytuł
Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej
Podtytuł
Vademecum nauczycieli i rodziców
Autor
Urszula Oszawa
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
142
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373087668
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373087668
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej
30,00 zł
Recenzje