44
Socjologia
Universitas
Dziennikarstwo wobec nowych mediów
Historia, teoria, praktyka
Opis
Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.
W coraz większym stopniu media stają się elementem kreacji rzeczywistości, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach. Uświadomienie i analiza tego narastającego problemu jest właśnie tematem tej publikacji.
W coraz większym stopniu media stają się elementem kreacji rzeczywistości, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach. Uświadomienie i analiza tego narastającego problemu jest właśnie tematem tej publikacji.
Szczegóły
Tytuł
Dziennikarstwo wobec nowych mediów
Podtytuł
Historia, teoria, praktyka
Autor
Bauer Zbigniew
Wydawnictwo
Seria
DZIENNIKARSTWO I ŚWIAT MEDIÓW
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
448
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324209491
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Rodzaj
Książka
EAN
9788324209491
Kraj produkcji
PL
Producent
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
Podmiot odpowiedzialny
TAiWPN Universitas
Dodałeś produkt do koszyka

Dziennikarstwo wobec nowych mediów
44,00 zł
Recenzje