17.14
Marketing i ekonomia
Scholar
17,14 zł
Cena regularna: 21,00 zł
(-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 15,25 zł
(+12%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa. Główne atuty książki to: spójna i logiczna konstrukcja wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu dobre osadzenie w literaturze przedmiotu ciekawe studia przypadków dr hab. Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, prof. US
Szczegóły
Tytuł
E-biznes
Podtytuł
Modele i tendencje
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
112
Języki
polski
ISBN
9788366470804
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788366470804
Data premiery
2022-01-17
Dodałeś produkt do koszyka
E-biznes
17,14 zł
Recenzje