37.8
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym
Analiza i próba oceny
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Zdanie nie ma biznesu bez e-biznesu wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją fizyczną obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.Od Autorki
Szczegóły
Tytuł
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym
Podtytuł
Analiza i próba oceny
Autor
Żurak-Owczarek Cecylia
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
271
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375258806
Rodzaj
Książka
EAN
9788375258806
Data premiery
2013-08-13
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym
37,80 zł
Recenzje