48.01
Książki
Poltext
E-gatunki
Wydawnictwo:
Poltext
Oprawa: Miękka
Opis
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. ?Nowe nowe media? odróżnia od zwykłych ?nowych mediów? ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro ?każdy? ? to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.Tymczasem ? myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie zarządzać fanpage?ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów. Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi ? bo Facebook i Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
300
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375614435
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375614435
Data premiery
2015-02-26
Dodałeś produkt do koszyka
E-gatunki
48,01 zł
Recenzje