50.4
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
E-komunikacja na rynku usług bankowych
Modele, narzędzia, zastosowanie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.
Szczegóły
Tytuł
E-komunikacja na rynku usług bankowych
Podtytuł
Modele, narzędzia, zastosowanie
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
252
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375259070
Rodzaj
Książka
EAN
9788375259070
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

E-komunikacja na rynku usług bankowych
50,40 zł
Recenzje