49.6
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        
                                                E-konsumenci jutra
                                                
Pokolenie Z i technologie mobilne
                                            
                                                                                            
                                                                                                                                                                                    
                                                                                        
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            
                                                    49,60 zł                                                
                                                                                            
                                                        Cena rekomendowana: 59,00 zł                                                        
                                                             
                                                            
                                                    
                                                                                                                                        
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                            Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
                                                        
                                                        
                                                        Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
                                                                                                    + czas dostawy
Opis
                                Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6?23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania:? Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne?? W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych?? Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych?? Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych?? Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z?? Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami?? Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych?? W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        E-konsumenci jutra
                                    Podtytuł
                                            Pokolenie Z i technologie mobilne
                                        
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            
                                                                                                            Temat                                                                                                    
                                                
                                            Rok wydania
                                            2019
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            310
                                        Format
                                            16.0x23.5cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788363391515
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788363391515
                                        Data premiery
                                            2018-11-15
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            E-konsumenci jutra
                        
                    
                                            
                    
                    
                    49,60 zł
                                                     
                                                     
                             
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje