61.59
Książki
CeDeWu
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:? Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?? Co to jest marketing internetowy?? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Kraj produkcji: Polska
Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor
Barbara Cendrowska
,
Aneta Sokół
, Pola Żylińska
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
170
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381020695
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381020695
Data premiery
2018-03-21
Dodałeś produkt do koszyka
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
61,59 zł
Recenzje