36.03
Książki
UMCS
E-marketing terytorialny
Teoria i praktyka
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
36,03 zł
Cena rekomendowana: 42,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]
Szczegóły
Tytuł
E-marketing terytorialny
Podtytuł
Teoria i praktyka
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
382
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377849194
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377849194
Dodałeś produkt do koszyka
E-marketing terytorialny
36,03 zł
Recenzje