loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
64.9 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN

E-marketing (Uszkodzona okładka)
Współczesne trendy. Pakiet startowy

Oprawa: Twarda
64,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.: dlaczego Content is The King czym jest marketing 3.0 dokąd zmierzają social media dlaczego less is more jak dbać o klienta w sieci o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.

Szczegóły

Tytuł
E-marketing (Uszkodzona okładka)
Podtytuł
Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Twarda
Ilość stron
464
Format
17.0x24.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301174491
Rodzaj
Książka
EAN
9788301174491
Data premiery
2013-11-19
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
PL
226954800
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
64,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
E-marketing (Uszkodzona okładka)
E-marketing (Uszkodzona okładka)
64,90 zł
Przejdź do koszyka
64,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO