loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
314 Książki Pearson

Economics for Managers, Global Edition

Paul Farnham

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
314,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For one semester MBA Managerial Economics courses Economics for Managers presents the fundamental ideas of microeconomics and macroeconomics and integrates them from a managerial decision-making perspective in a framework that can be used in a single-semester course. To be competitive in today's business environment, managers must understand how economic forces affect their business and the factors that must be considered when making business decisions. This is the only book that provides business students and MBAs with a thorough and applied understanding of both micro- and macroeconomic concepts in a way non-economics majors can understand. The third edition retains all the same core concepts and straightforward material on micro- and macroeconomics while incorporating new case material and real-world examples that relate to today's managerial student.PART 1. MICROECONOMIC ANALYSIS 1. Managers and Economics 2. Demand, Supply, and Equilibrium Prices 3. Demand Elasticities 4. Techniques for Understanding Consumer Demand and Behavior 5. Production and Cost Analysis in the Short Run 6. Production and Cost Analysis in the Long Run 7. Market Structure: Perfect Competition 8. Market Structure: Monopoly and Monopolistic Competition 9. Market Structure: Oligopoly 10. Pricing Strategies for the Firm PART 2. MACROECONOMIC ANALYSIS 11. Measuring Macroeconomic Activity 12. Spending by Individuals, Firms, and Governments on Real Goods and Services 13. The Role of Money in the Macro Economy 14. The Aggregate Model of the Macro Economy 15. International and Balance of Payments Issues in the Macro Economy PART 3. INTEGRATION OF THE FRAMEWORKS 16. Combining Micro and Macro Analysis for Managerial Decision Making SOLUTIONS TO EVEN-NUMBERED PROBLEMS GLOSSARY INDEX

Szczegóły

Tytuł
Economics for Managers, Global Edition
Autor
Paul Farnham
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
552
ISBN
9781292060095
EAN
9781292060095
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
314,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Economics for Managers, Global Edition - Paul Farnham
Economics for Managers, Global Edition
Paul Farnham
314,00 zł
Przejdź do koszyka
314,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO