loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
60.88 Marketing i ekonomia MT Biznes

Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
60,88 zł
Cena rekomendowana: 69,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: poniedziałek 30.06.2025

Opis

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację! Wydaje ci się!

Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.

Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.

W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.

Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:
  • odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży
  • obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży
  • ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.
Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.

Jeśli słyszysz od klientów „muszę to przemyśleć” - to książka dla Ciebie. Autorzy przeanalizowali 2,5 mln rozmów handlowych, odkrywając przyczyny bezczynności klientów i sposoby jej przezwyciężenia. Doceni ją każdy, zajmujący się dziś sprzedażą. - Martyna Goździuk, współwłaścicielka firmy ViBRAND / www.vibrand.pl

Efekt JOLT to rewolucyjne podejście do tematu, z którym mierzy się większość z nas, ludzi sprzedaży – jak przezwyciężyć opór klienta i sfinalizować kontrakt? Autorzy wskazują cztery konkretne strategie na przełamanie paraliżu decyzyjnego, które pozwolą ci przejść przez proces decyzyjny dzięki zrozumieniu, jak działa głowa klienta. Ta książka powinna być obowiązkową lekturą wszystkich sprzedawców, którzy mylą niezdecydowanie klienta z niechęcią do podjęcia działania. - Joanna Wazowicz, trenerka 4Results, autorka podcastu „Biznes na Szpilkach”

Autorzy dowiedli, iż dziś największym wyzwaniem w sprzedaży nie jest już podważenie status quo,
lecz strach Klienta przed złą decyzją i porażką. Efekt JOLT uczy nas, jak pomóc Klientom przezwyciężyć niezdecydowanie i podjąć działanie. Warto przeczytać i wdrożyć w praktyce. Jestem przekonana, że dzięki tej lekturze poziom szczęścia i skuteczności osób zajmujących się sprzedażą znacznie wzrosną. - Marta Stańczak, prezeska zarządu, Ambasadorka Szczęścia

Jest tylko jedna rzecz, przez którą handlowcy tracą najwięcej czasu i nerwów. To niezdecydowanie klienta wyrażające się w dwóch znienawidzonych słowach: „Zastanowię się”. Przeczytaj i wdrażaj w życie tą książkę a nigdy więcej nie usłyszysz od klienta: „Zastanowię się”. - Paweł Jaczewski, ekspert LinkedIn, menedżer ds. klienta biznesowego w wydawnictwie MT Biznes

Autorzy książki Efekt JOLT w sprzedaży:
Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”.

Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

Kraj produkcji: PL

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
240
Format
14.1 x 21.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788382316094
Tłumacze
Małgorzata Małecka
Kraj produkcji
PL
Tytuł oryginału
The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecsion
Rodzaj
Książka
EAN
9788382316094
Data premiery
2025-06-06

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
60,88 zł
Cena rekomendowana: 69,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: poniedziałek 30.06.2025
Dodałeś produkt do koszyka
Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów - Matthew Dixon, McKenna Ted
Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
Matthew Dixon, McKenna Ted
60,88 zł
69,90 zł
Przejdź do koszyka
60,88 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO