67
Książki
Helion
Efekt lojalności
Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Twarda
Opis
Zysk albo wyzysk
Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości... ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.
Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:
programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);
spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.
Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości... ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.
Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:
programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);
spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.
Szczegóły
Tytuł
Efekt lojalności
Podtytuł
Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy
Autor
Reichheld Frederick F.
, Teal Thomas
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
472
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324609734
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Welsyng Cezary
Tytuł oryginału
The loyalty effect
Rodzaj
Książka
EAN
9788324609734
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Efekt lojalności
67,00 zł
Recenzje