44.9
Książki
MT Biznes
Efekt wirusowy w biznesie
Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆJeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularnośćJonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika The New York Times trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu blendera.Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Efekt wirusowy w biznesie
Podtytuł
Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Autor
Berger Jonah
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
232
Format
14.1x21.8cm
Języki
polski
ISBN
9788377466247
Tytuł oryginału
Contagious. Why Things Catch On
Rodzaj
Książka
EAN
9788377466247
Data premiery
2013-10-24
Dodałeś produkt do koszyka

Efekt wirusowy w biznesie
44,90 zł
Recenzje