46.43
Książki
Wolters Kluwer
Ekonomia eksperymentalna
Opis
Pierwszy polski podręcznik ekonomii eksperymentalnej
- Czy ekonomia może posługiwać się metodą eksperymentalną
- Czy da się stworzyć prawdziwy rynek w laboratorium
- Czy można w efektywny i etyczny sposób eksperymentować na żywym organizmie
instytucji gospodarczych
Autorzy książki podkreślają, że odpowiedzi na te pytania są twierdzące, i zabierają czytelnika w świat ekonomii eksperymentalnej - intensywnie rozwijającej się dziedziny, która staje się niezbędnym narzędziem w ręku ekonomistów i praktyków biznesu.
Czytelnik znajdzie w publikacji wiele przykładów praktycznego zastosowania eksperymentów, m.in. w badaniach rynkowych, budowaniu zaangażowania pracowników czy planowaniu aukcji i przetargów.
Książka pomoże czytelnikowi:
- formułować pytania i hipotezy badawcze stosowne do weryfikacji eksperymentalnej,
- projektować scenariusze badań eksperymentalnych, zarówno laboratoryjnych, jak i terenowych,
- sprawnie prowadzić sesje eksperymentów,
- dokonywać poprawnej analizy statystycznej uzyskanych wyników,
- przygotowywać artykuły i prace oparte na badaniach eksperymentalnych.
Pracownicy naukowi i doktoranci dzięki książce z powodzeniem zastosują metodę eksperymentalną w badaniach i dydaktyce. Studenci poznają teoretyczny kontekst wyników eksperymentalnych. Badacze rynku, pracownicy consultingu i przedsiębiorcy odkryją nowe możliwości poszerzenia wiedzy o swoim środowisku biznesowym.
Wartościowym uzupełnieniem książki są materiały (plany badawcze, instrukcje, wzory dokumentów, linki, forum użytkowników i in.) dostępne na stronie internetowej lee.wne.uw.edu.pl/ksiazka
- Czy ekonomia może posługiwać się metodą eksperymentalną
- Czy da się stworzyć prawdziwy rynek w laboratorium
- Czy można w efektywny i etyczny sposób eksperymentować na żywym organizmie
instytucji gospodarczych
Autorzy książki podkreślają, że odpowiedzi na te pytania są twierdzące, i zabierają czytelnika w świat ekonomii eksperymentalnej - intensywnie rozwijającej się dziedziny, która staje się niezbędnym narzędziem w ręku ekonomistów i praktyków biznesu.
Czytelnik znajdzie w publikacji wiele przykładów praktycznego zastosowania eksperymentów, m.in. w badaniach rynkowych, budowaniu zaangażowania pracowników czy planowaniu aukcji i przetargów.
Książka pomoże czytelnikowi:
- formułować pytania i hipotezy badawcze stosowne do weryfikacji eksperymentalnej,
- projektować scenariusze badań eksperymentalnych, zarówno laboratoryjnych, jak i terenowych,
- sprawnie prowadzić sesje eksperymentów,
- dokonywać poprawnej analizy statystycznej uzyskanych wyników,
- przygotowywać artykuły i prace oparte na badaniach eksperymentalnych.
Pracownicy naukowi i doktoranci dzięki książce z powodzeniem zastosują metodę eksperymentalną w badaniach i dydaktyce. Studenci poznają teoretyczny kontekst wyników eksperymentalnych. Badacze rynku, pracownicy consultingu i przedsiębiorcy odkryją nowe możliwości poszerzenia wiedzy o swoim środowisku biznesowym.
Wartościowym uzupełnieniem książki są materiały (plany badawcze, instrukcje, wzory dokumentów, linki, forum użytkowników i in.) dostępne na stronie internetowej lee.wne.uw.edu.pl/ksiazka
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: [email protected]
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: [email protected]
email:
Szczegóły
Tytuł
Ekonomia eksperymentalna
Autor
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326437984
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326437984
Data premiery
2012-09-27
Dodałeś produkt do koszyka
Ekonomia eksperymentalna
46,43 zł
Recenzje