39.9
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Badanie emocji (odczuwanych uczuć) nie jest procesem łatwym i oczywistym. Pytanie o naturę emocji zostaje wciąż otwarte. Ze względu na fakt, że emocje pozostają w sferze indywidualnych doświadczeń jednostki, są naturalnym i spontanicznym wyposażeniem, do dziś nie ma jednoznacznych wskazań, czym są emocje, kiedy powstają, od czego zależą i jak nimi zarządzać. Celem pracy jest opis emocji towarzyszących w codziennej pracy nauczycielom i przedstawicielom handlowym. Główny nacisk teoretyczny położony został na teorie wyrosłe na gruncie perspektywy interakcjonistycznej. Szczególna uwaga zwrócona została na sposoby kierowania emocjami oraz strategie stosowane podczas radzenia sobie z powstającymi emocjami w obu grupach zawodowych. Od autorki
Szczegóły
Tytuł
Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego
Autor
Pawłowska Beata
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
252
Format
16.6x24.3
Języki
polski
ISBN
9788375258622
Rodzaj
Książka
EAN
9788375258622
Data premiery
2013-08-10
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Emocje społeczne w pracy nauczyciela i przedstawiciela handlowego
39,90 zł
Recenzje