58.64
Książki
PWE
Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekon
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
58,64 zł
Cena rekomendowana: 69,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022). W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez – zawierające pain points i love points – meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się – w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy – rynek doznań. Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe – w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia. Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT – umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek – otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie – employee experience management.
Szczegóły
Tytuł
Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekon
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
156
Języki
polski
ISBN
9788320826265
Rodzaj
Książka
EAN
9788320826265
Dodałeś produkt do koszyka
Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekon
58,64 zł
Recenzje