64.89
Książki
PWE
Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
Opis
Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej ?organizmu?. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas i jakość jego relacji z organizacją. Ważne jest zatem nie tylko wycinkowe (typu candidate experience), ale też kompleksowe kształtowanie doświadczeń pracowników w ramach zarządzania kapitałem ludzkim. Chodzi o doświadczenia:- sensoryczne,- emocjonalne,- intelektualne,- behawioralne i- społeczne,a zatem o te same rodzaje modułów doświadczeń, które są też udziałem klientów, co nie powinno dziwić, zważywszy, że pracownicy to tzw. klienci wewnętrzni. Tego rodzaju prezentacja treści zarządzania najważniejszym kapitałem ? kapitałem ludzkim ? odpowiada obecnemu etapowi rozwoju rynku, a mianowicie ? rynkowi doznań. Czy oznacza ona zerwanie z dominującym w zarządzaniu kapitałem ludzkim neopozytywistyczno-funkcjonalistyczno-systemowym paradygmatem? Na to pytanie starano się w książce znaleźć odpowiedź. Adresowana jest ona jednak nie tylko do teoretyków, ale także do praktyków z obszaru human resources (zwłaszcza: do projektantów ds. doświadczeń pracowników) poszukujących sposobów na wykreowanie wartościowych związków z employees ?na miarę naszych czasów?.
Szczegóły
Tytuł
Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Języki
polski
ISBN
9788320824988
Rodzaj
Książka
EAN
9788320824988
Kraj produkcji
PL
Producent
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań
64,89 zł
Recenzje