34.21
Pozostałe
Słowa i Myśli
Employer branding Marka pracodawcy w praktyce
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Oprawa: Miękka
34,21 zł
Cena rekomendowana: 46,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać O czym opowiadać Co jest najważniejsze A przede wszystkim jak to zrobić Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.
Szczegóły
Tytuł
Employer branding Marka pracodawcy w praktyce
Autor
Julita Dąbrowska
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
228
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788363566340
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363566340
Dodałeś produkt do koszyka
Employer branding Marka pracodawcy w praktyce
34,21 zł
Recenzje