15
Książki
Wydawnictwo Naukowe UAM
Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten
Projektorientierter fremdsprachenunterricht im universitaren Bereich
Opis
Celem książki jest ukazanie, w jaki sposób wykładowcy na kierunku lingwistyka stosowana mogą pracować ze studentami nad obcojęzycznymi tekstami reklamowymi, rozwijając przy tym ich kompetencję interkulturową oraz umiejętność pracy w projekcie. Wykształcenie u studentów umiejętności świadomego odbioru oraz pisania tekstów reklamowych, znajomość technik tworzenia oraz kreatywnego pisania, także w językach obcych, są atutami na rynku reklamy, dlatego warto włączyć do praktycznej nauki języków obcych analizę porównawczą testów reklamowych w języku ojczystym i obcym. O sukcesie tekstu reklamowego decyduje jego perswazyjny język, oprawa muzyczna oraz efekty wizualne, które wzmacniają przekaz słowny. Obcojęzyczny przekaz reklamowy zawiera także elementy charakterystyczne dla kultury kraju, w którym jest emitowany. Przyszły copywriter powinien zdawać sobie sprawę z tej złożoności. W pracy można znaleźć wskazówki, w jaki sposób przygotować studentów do tworzenia spójnych pod względem treści i formy tekstów reklamowych na potrzeby kampanii międzynarodowych.
Szczegóły
Tytuł
Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten
Podtytuł
Projektorientierter fremdsprachenunterricht im universitaren Bereich
Autor
Gorąca-Sawczyk Gabriela<br />
Wydawnictwo
Seria
JĘZYK KULTURA KOMUNIKACJA
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
14.5x20.5cm
Języki
niemiecki
ISBN
9788323228158
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Rodzaj
Książka
EAN
9788323228158
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UAM
Dodałeś produkt do koszyka

Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten
15,00 zł
Recenzje