loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
404 Książki Pearson

Essentials of Marketing Research, Global Edition

Naresh Malhotra

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
404,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For courses in Marketing Research at two- and four-year colleges and universities An engaging, do-it-yourself approach to marketing research Essentials of Marketing Research: A Hands-On Orientation presents a concise overview of marketing research via a do-it-yourself approach that engages students. Building on the foundation of his successful previous titles-Basic Marketing Research: Integration of Social Media and Marketing Research: An Applied Orientation-author Naresh Malhotra covers concepts at an elementary level, deemphasizing statistics and formulas. Sensitive to the needs of today's undergraduates, Malhotra integrates online and social media content, and provides current, contemporary examples that ground course material in the real world.I. INTRODUCTION AND EARLY PHASES OF MARKETING RESEARCH 1. Introduction to Marketing Research 2. Defining the Marketing Research Problem and Developing an Approach II. RESEARCH DESIGN FORMULATION 3. Research Design, Secondary and Syndicated Data 4. Qualitative Research 5. Survey and Observation 6. Experimentation and Causal Research 7. Measurement and Scaling 8. Questionnaire and Form Design 9. Sampling Design and Procedures III. DATA COLLECTION, ANALYSIS, AND REPORTING 10. Data Collection and Preparation 11. Data Analysis: Frequency Distribution, Hypothesis Testing, and Cross-Tabulation 12. Data Analysis: Hypothesis Testing Related to Differences, Correlation, and Regression 13. Report Preparation and Presentation

Szczegóły

Tytuł
Essentials of Marketing Research, Global Edition
Autor
Naresh Malhotra
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
468
ISBN
9781292060163
EAN
9781292060163
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
404,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Essentials of Marketing Research, Global Edition - Naresh Malhotra
Essentials of Marketing Research, Global Edition
Naresh Malhotra
404,00 zł
Przejdź do koszyka
404,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO