13.02
Pedagogika
Olesiejuk
Esy-floresy dziecięce sukcesy. Program wychowania przedszkolnego
Wydawnictwo:
Olesiejuk
Oprawa: oprawa broszurowa
13,02 zł
Cena rekomendowana: 15,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Zapłać za 30 dni
Opis
Wychowanie przedszkolne jest pierwszym zorganizowanym i planowym etapem edukacji, który wprowadza dziecko do życia w społeczeństwie. To w przedszkolu uczymy się podstawowych norm współżycia w grupie, zdobywamy wiedzę i kształcimy umiejętności.
Od jakości przedszkola, kwalifikacji nauczycieli oraz programu wychowania przedszkolnego zależy, czy przedszkole, do którego uczęszcza dziecko, będzie miejscem przyjaznym i wartościowym.
Głównym zadaniem programu wychowania przedszkolnego „Esy-floresy dziecięce sukcesy” jest wyzwalanie naturalnej dziecięcej spontaniczności. Tę spontaniczność warunkują dziecięce emocje i uczucia.
Sfera emocji małego dziecka jest tak samo ważna jak zaspokojenie podstawowych potrzeb każdego człowieka. Poczucie bezpieczeństwa, bezwarunkowa akceptacja, poznawanie własnych emocji i uczuć oraz sposoby radzenia sobie ze strachem i złością, szczęściem i radością pozwalają dziecku na wszechstronny, indywidualny rozwój.
Obecnie znaczącym problemem edukacji dziecka w przedszkolu jest akcentowanie procesu nauczania i niedocenianie procesu uczenia się wychowanka.
Dziecko, przychodząc do przedszkola, chce poznawać, zdobywać wiedzę oraz nabywać i doskonalić już posiadane umiejętności. Ma bowiem naturę badacza, ciągle poszukuje nowości, tworzy, konstruuje.
Nauczyciel ma więc za zadanie inspirować, towarzyszyć mu w rozwoju, udzielać niezbędnych wskazówek, pomagać, ale nie wyręczać. Wychowawca przede wszystkim powinien wspierać i motywować dziecko w dążeniu do celu.
Współczesne przedszkole ma więc za zadanie kłaść nacisk na uczenie się dziecka, a nie nauczanie go przez nauczyciela.
Od jakości przedszkola, kwalifikacji nauczycieli oraz programu wychowania przedszkolnego zależy, czy przedszkole, do którego uczęszcza dziecko, będzie miejscem przyjaznym i wartościowym.
Głównym zadaniem programu wychowania przedszkolnego „Esy-floresy dziecięce sukcesy” jest wyzwalanie naturalnej dziecięcej spontaniczności. Tę spontaniczność warunkują dziecięce emocje i uczucia.
Sfera emocji małego dziecka jest tak samo ważna jak zaspokojenie podstawowych potrzeb każdego człowieka. Poczucie bezpieczeństwa, bezwarunkowa akceptacja, poznawanie własnych emocji i uczuć oraz sposoby radzenia sobie ze strachem i złością, szczęściem i radością pozwalają dziecku na wszechstronny, indywidualny rozwój.
Obecnie znaczącym problemem edukacji dziecka w przedszkolu jest akcentowanie procesu nauczania i niedocenianie procesu uczenia się wychowanka.
Dziecko, przychodząc do przedszkola, chce poznawać, zdobywać wiedzę oraz nabywać i doskonalić już posiadane umiejętności. Ma bowiem naturę badacza, ciągle poszukuje nowości, tworzy, konstruuje.
Nauczyciel ma więc za zadanie inspirować, towarzyszyć mu w rozwoju, udzielać niezbędnych wskazówek, pomagać, ale nie wyręczać. Wychowawca przede wszystkim powinien wspierać i motywować dziecko w dążeniu do celu.
Współczesne przedszkole ma więc za zadanie kłaść nacisk na uczenie się dziecka, a nie nauczanie go przez nauczyciela.
Szczegóły
Tytuł
Esy-floresy dziecięce sukcesy. Program wychowania przedszkolnego
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2012
Oprawa
oprawa broszurowa
Ilość stron
52
Format
16.5x23.5 cm
ISBN
9788378449881
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788378449881
Data premiery
2012-10-08
Dodałeś produkt do koszyka
Esy-floresy dziecięce sukcesy. Program wychowania przedszkolnego
13,02 zł
Recenzje