31.5
Pedagogika
UMCS
Etyka dziennikarstwa
Edukacja - Teoria - Praktyka
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest za dużo - a szczególnie dziś. Nowe media ujawniły wiele nieznanych dotąd problemów o charakterze etycznym; problemów jeszcze słabo rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogóle. Rewolucja, jaka na naszych oczach dokonuje się w komunikacji medialnej, której jesteśmy nie tylko świadkami, ale i aktywnymi uczestnikami, umieszcza tradycyjne aspekty dziennikarstwa w nowych kontekstach. Dawno już oswojone - jak mogło się wydawać - problemy nabierają zupełnie innego wymiaru. Wydaje się, że na nowo trzeba zdefiniować nie tylko profesję dziennikarską - dziś przecież nie jest to już zawód elitarny, każdy może być, albo przynajmniej bywać dziennikarzem, ale też zastanowić się, w jakim kierunku powinna ewoluować etyka dziennikarstwa. Jeśli nie podejmiemy takich prób i pozostawimy ją w niezmienionym, zaskorupiałym kształcie, stanie się martwą dziedziną wykładaną tylko w zaciszu sal uniwersyteckich i czasami instrumentalnie wykorzystywaną przez polityków czy samych dziennikarzy.
Szczegóły
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
218
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377841662
Redakcja
Pawlak-Hejno Elżbieta
Redakcja
Pleszczyński Jan
Rodzaj
Książka
EAN
9788377841662
Data premiery
2012-10-09
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Etyka dziennikarstwa
31,50 zł
Recenzje