39
Pozostałe
Helion
Etykieta w biznesie
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Kodeks dobrych manier
Dobre maniery w pracy
Kindersztuba na co dzień i od święta
Firmowy dress code
Elegancka wizytówka
Główne reguły precedencji w biznesie
Korespondencja tradycyjna, elektroniczna oraz rozmowy telefoniczne
Właściwe zachowanie podczas przyjęć
Wszystko, co robisz, rób z klasą!
Zdarza się, iż nawet na wysokich stanowiskach zasiadają ludzie o manierach dalekich od ideału. Zachowanie Twojego szefa nie musi mieć wiele wspólnego z arystokratycznym savoir-vivre, a atmosfera w biurze prawdopodobnie nie przypomina tej z królewskiego dworu. Jednak nie zważając na to, co mówią i robią inni, Ty zachowaj klasę -- zawsze dbaj o takt, dyplomację i dobre obyczaje.
Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" -- mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna! Nawet jeśli od razu nie pomoże Ci w karierze, na pewno pozwoli pozytywnie zapisać się w pamięci współpracowników i kontrahentów. A przecież odpowiednia sieć kontaktów to Twoja polisa na biznesową przyszłość!
Grzecznie, czyli skutecznie
Zainwestuj w dobre maniery i osiągaj zysk dzięki znajomości etykiety.
Profesjonalnie reprezentuj swoją firmę w kontaktach służbowych (w tym na przyjęciach).
Z klasą prowadź spotkania i rozmowy biznesowe.
Opanuj zasady komunikacji pisemnej oraz telefonicznej.
Zachowaj takt przy wręczaniu i przyjmowaniu upominków.
Poznaj role kobiet i mężczyzn w kontaktach służbowych.
Zwracaj uwagę na różnice kulturowe między Tobą a Twoimi pracodawcami, klientami lub partnerami.
Wykorzystaj etykietę jako narzędzie osiągania osobistej przewagi w sytuacji konkurencyjnej.
Dobre maniery w pracy
Kindersztuba na co dzień i od święta
Firmowy dress code
Elegancka wizytówka
Główne reguły precedencji w biznesie
Korespondencja tradycyjna, elektroniczna oraz rozmowy telefoniczne
Właściwe zachowanie podczas przyjęć
Wszystko, co robisz, rób z klasą!
Zdarza się, iż nawet na wysokich stanowiskach zasiadają ludzie o manierach dalekich od ideału. Zachowanie Twojego szefa nie musi mieć wiele wspólnego z arystokratycznym savoir-vivre, a atmosfera w biurze prawdopodobnie nie przypomina tej z królewskiego dworu. Jednak nie zważając na to, co mówią i robią inni, Ty zachowaj klasę -- zawsze dbaj o takt, dyplomację i dobre obyczaje.
Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" -- mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna! Nawet jeśli od razu nie pomoże Ci w karierze, na pewno pozwoli pozytywnie zapisać się w pamięci współpracowników i kontrahentów. A przecież odpowiednia sieć kontaktów to Twoja polisa na biznesową przyszłość!
Grzecznie, czyli skutecznie
Zainwestuj w dobre maniery i osiągaj zysk dzięki znajomości etykiety.
Profesjonalnie reprezentuj swoją firmę w kontaktach służbowych (w tym na przyjęciach).
Z klasą prowadź spotkania i rozmowy biznesowe.
Opanuj zasady komunikacji pisemnej oraz telefonicznej.
Zachowaj takt przy wręczaniu i przyjmowaniu upominków.
Poznaj role kobiet i mężczyzn w kontaktach służbowych.
Zwracaj uwagę na różnice kulturowe między Tobą a Twoimi pracodawcami, klientami lub partnerami.
Wykorzystaj etykietę jako narzędzie osiągania osobistej przewagi w sytuacji konkurencyjnej.
Szczegóły
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
8324622284
Rodzaj
Książka
EAN
9788324622283
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Etykieta w biznesie
39,00 zł
Recenzje