23.1
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Euromarketing Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Opis
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego.
Szczegóły
Tytuł
Euromarketing Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Autor
Komor Marcin
Wydawnictwo
Seria
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Wydanie
1
Rok wydania
2000
Oprawa
Miękka
Ilość stron
204
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8301130253
Rodzaj
Książka
EAN
9788301130251
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Euromarketing Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
23,10 zł
Recenzje