24.3
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Euromarketing.
Uwarunkowania na rynku Uni Europejskiej.
Opis
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie uwarunkowań działań marketingowych przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej oraz strategii działania w tym regionie firm z krajów europejskich, Japonii i z USA. Wiedza ta może być bardzo istotna dla polskich przedsiębiorstw chcących aktywniej działać na tym rynku. Oprócz polskich przedsiębior-stw odbiorcami pracy powinni być studenci różnych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz rozwijających się ostatnio studiów europejskich różnego szczebla.
Szczegóły
Tytuł
Euromarketing.
Podtytuł
Uwarunkowania na rynku Uni Europejskiej.
Autor
Sznajder Andrzej
Wydawnictwo
Seria
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Wydanie
2
Rok wydania
1997
Oprawa
Miękka
Ilość stron
176
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8301122870
Rodzaj
Książka
EAN
9788301127619
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Euromarketing.
24,30 zł
Recenzje