92.39
Książki
Wig-Press
EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Wydawnictwo:
Wig-Press
Oprawa: Miękka
Opis
Ekonomiczna wartość dodana, nazwana przez czasopisma Fortune najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskująca na aktualności koncepcją finansową, stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i Republiki Południowej Afryki. EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierząca rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne przedsiębiorstwa jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe. Praca Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia ideę ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy motywacyjnego systemu wynagrodzeń. EVA różni się od większości innych mierników rentowności firmy, w tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału. W książce zostały omówione przykłady wdrożenia tej metody w firmach takich jak Briggs & stratton, U.S. Postal Service i Coca-Cola.
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Rok wydania
2000
Oprawa
Miękka
Ilość stron
184
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788387014391
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Szczepanik Marek
Tytuł oryginału
EVE. The real key to creating wealth
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788387014391
Dodałeś produkt do koszyka
EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa
92,39 zł
Recenzje