59.78
Książki
Difin
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Twarda
59,78 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.
Szczegóły
Tytuł
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
274
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380852563
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380852563
Dodałeś produkt do koszyka

Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
59,78 zł
Recenzje