36.23
Pedagogika
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci
Opis
Autorka odważnie i z pełnym przekonaniem sięga do wypowiedzi dzieci na temat podręczników ? najpopularniejszych środków dydaktycznych. Traktuje uczniów ? bezpośrednich uczestników, najważniejsze ogniwo procesu nauczania oraz odbiorców oferty podręcznikowej ? jako bezcenne źródło informacji. Opinie dzieci na temat merytorycznej zawartości podręczników oraz wykorzystania ich w procesie nauczania i uczenia się są krytyczne, dojrzałe i refleksyjne ? mało tego, zgodne z opiniami pedagogów i psychologów zajmujących się wczesną edukacją. Zdanie uczniów nie jest jednak uwzględniane ani przez twórców podręczników szkolnych, ani przez nauczycieli, co wydaje się jedną z głównych przeszkód w podnoszeniu jakości polskiej edukacji. Książka jest dopełnieniem publikacji Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dorosłych. Umożliwia zestawienie dwóch dyskursów: osób dorosłych ? autorów, wydawców i nauczycieli, oraz dzieci ? codziennych użytkowników podręczników i materiałów edukacyjnych i ich najlepszych recenzentów. ******Evaluation of Integrated Textbooks for Early Education. Children?s Perspective Education Studies Series The book contains children?s comments on textbooks. Their opinions on the content of textbooks, their use in the teaching and learning process are critical, mature and reflective. They also correspond to the opinions of early education teachers and psychologists.
Szczegóły
Tytuł
Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci
Autor
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
108
Format
21.0x29.7cm
Języki
polski
ISBN
9788323531357
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323531357
Dodałeś produkt do koszyka
Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci
36,23 zł
Recenzje